Монополіст створює штучні умови для нарахування зайвих коштів
Мешканці столиці закликають міську адміністрацію зобов’язати Комунальне підприємство «Київтеплоенерго» впровадити чат-боти на соціальних платформах для збору показань лічильників гарячої води від споживачів.
Відповідну петицію з цього питання розміщено на сайті Київської міської ради.
Як пояснюють автори ініціативи, щомісяця тисячі споживачів гарячого водопостачання у столиці стикаються з труднощами при передачі показань монополісту «Київтеплоенерго». Водночас, кияни скаржаться, що компанія пропонує два способи передачі показань лічильників гарячої води: через особистий кабінет на сайті та за допомогою дзвінка на номер «гарячої лінії».
Як свідчить практика, наголошують отримувачі послуг, жоден з цих способів не функціонує належним чином. Це, в свою чергу, дозволяє компанії-монополісту нараховувати борги, які не відповідають фактичним показанням спожитих послуг. Особливо це проблема для споживачів, які користуються електричними бойлерами.
Нагадаємо, кияни звернулися до міської влади з проханням створити можливість для пасажирів відслідковувати рух та наближення маршрутних таксі до потрібної зупинки в реальному часі, як це відбувається з комунальним транспортом.