п’ятниця31 січня 2025
newspn.in.ua

Кличка запропонувала спростити процес передачі показників за комунальні послуги.

Монополіст встановлює штучні умови для отримання надмірного прибутку.
Призыв упростить способ передачи показателей за коммунальные услуги.

Монополіст створює штучні умови для нарахування зайвих коштів

Мешканці столиці закликають міську адміністрацію зобов’язати Комунальне підприємство «Київтеплоенерго» впровадити чат-боти на соціальних платформах для збору показань лічильників гарячої води від споживачів.

Відповідну петицію з цього питання розміщено на сайті Київської міської ради.

Як пояснюють автори ініціативи, щомісяця тисячі споживачів гарячого водопостачання у столиці стикаються з труднощами при передачі показань монополісту «Київтеплоенерго». Водночас, кияни скаржаться, що компанія пропонує два способи передачі показань лічильників гарячої води: через особистий кабінет на сайті та за допомогою дзвінка на номер «гарячої лінії».

Як свідчить практика, наголошують отримувачі послуг, жоден з цих способів не функціонує належним чином. Це, в свою чергу, дозволяє компанії-монополісту нараховувати борги, які не відповідають фактичним показанням спожитих послуг. Особливо це проблема для споживачів, які користуються електричними бойлерами.

Нагадаємо, кияни звернулися до міської влади з проханням створити можливість для пасажирів відслідковувати рух та наближення маршрутних таксі до потрібної зупинки в реальному часі, як це відбувається з комунальним транспортом.