Міст, що будувався три десятиліття, виявився «недоробленим»
Сьогодні в Києві розпочато рух Подільським мостовим переходом для легкових автомобілів та громадського транспорту. Проте існує ряд неприємних моментів, які не були враховані та виправлені під час проектування мосту, а також на різних етапах його будівництва.
Про це інформують аналітики Громадської організації «Пасажири Києва».
Експерти зазначають, що на Подільському мостовому переході буде заборонено рух пішоходів. Для велосипедистів заборони не буде, але велоінфраструктури на мосту наразі немає.
«Незважаючи на те, що Подільський мостовий перехід є новим об'єктом будівництва, питання облаштування окремої велосипедної інфраструктури взагалі не піднімалося, хоча відповідно до затвердженої Київрадою велоконцепції це частина веломаршруту 1 (найвищої) категорії», — підкреслили фахівці.
Враховуючи ці обставини, вони вважають, що Київська адміністрація ігнорує принципи сталої мобільності при плануванні інфраструктури та знову демонструє неправильні пріоритети розвитку міста.
Серед інших недоліків транспортні експерти вказують на те, що заїзд на міст з вулиці Верхній Вал на момент відкриття не буде доступним — існуватиме лише заїзд з вулиці Набережно-Хрещатицької. Водночас з'їзд на вулицю Нижній Вал обіцяють добудувати «найближчим часом». Це буде з'їзд з наявної проїзної частини заїзду з Подолу.
Крім того, заїзд з вулиці Дамбової позначений як призначений для технічного транспорту, загальний проїзд тут відкритий не буде.
Також «мінусом» є те, що найближчий пішохідний перехід до зупинки автобусного маршруту №111 «На вимогу», що розташована перед в'їздом на міст з Подолу, буде лише з вулиці Спаської. А можливість перейти туди з вул. Нижній Вал не передбачена.
В основній частині мосту буде облаштовано по 2 смуги в кожному напрямку, без окремих смуг для громадського транспорту.
У свою чергу, у КМДА повідомили, що для великовантажного транспорту Подільський мостовий перехід поки залишиться закритим. Роботи з благоустрою та облаштування прилеглої території біля новозбудованого тунелю все ще тривають. Їх планують завершити до кінця року.
Нагадаємо, рішення про відкриття масового автомобільного та пасажирського руху Подільським мостом було ухвалено Радою оборони Києва. Протягом усього будівництва міст «стрясали» численні скандали, пов'язані переважно зі збільшенням кошторису робіт та розкраданням коштів.